marți, 6 noiembrie 2012

AM REZOLVAT PROBLEMA TERENULUI Dupa un an de cercetari, am descoperit ca terenul se suprapunea cu terenul acelei familii pe 700 metrii.Aveau sa ne ramana din cei 1450 metrii ,750.Numai ca familia respectiva nu a acceptat si a spus ca daca nu le dam 1000 metrii, ajungem la tribunal. Ne-am sfatuit si am cedat toata mia de metrii, ramanand cu 450.Nu mi-a fost usor,dar cred ca am facut ce spune Domnul,.Oricum prin asta am fost o marturie buna si la primarie si in comuna. Am inceput sa construim gardul si proiectul este in lucru.Atasam aici cum va arata adunarea,care va putea primi 130 persoane.Nu este mult avand in vedere ca in comuna Varbilau sunt 7277 locuitori.. Sambata 10 nov 2012 vom fi cu ajutorul Domnului la Paris la adunarea romana pastorita de fratele Grigore Creta,la o intalnire de tineret,iar Duminica seara tot acolo la serviciul divin Fiti binecuvantati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu